حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

تشییع و خاکسپاری 4 شهید گمنام در گیلان

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ق.ظ

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:
۴ شهید گمنام دفاع مقدس در گیلان تشییع و خاکسپاری می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس گیلان گفت: ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه در ۲ شهر گیلان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

رسول جلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: پیکرهای مطهر 4 شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در ایام سوگواری حضرت زهرا(س) در شهرهای صومعه سرا و رشت تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهدای گرانقدر در بازار جمعه(تولم شهر) صومعه سرا و مسکن مهر رشت تدفین می‌شوند افزود: پیکرهای پاک 2 شهید گمنام ساعت 9 صبح چهارشنبه 11 اسفندماه در تولم شهر صومعه سرا تشییع و در پارک ساحلی این شهر به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان خاطرنشان کرد: مراسم شب وداع با این 2 لاله گمنام دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه 10 اسفندماه در مسجد جامع تولم شهر(مرجقل) برگزار می‌شود.

جلایی با اشاره به اینکه مراسم تشییع پیکرهای مطهر 2 شهید مسکن مهر رشت نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود گفت: این مراسم ساعت 9 صبح پنج شنبه 12 اسفندماه از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد پل تالشان به سمت مسکن مهر رشت آغاز می‌شود.

وی به برگزاری مراسم شب وداع با این 2 شهید گمنام در رشت اشاره کرد و افزود: مراسم شب وداع با شهیدان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های این شهدای والامقام بعد از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه 11 اسفندماه در مهدیه رشت برپا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس گیلان یاد و خاطره تمام شهدا به‌ویژه شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: 2 شهید گمنام تولم شهر صومعه سرا در سن 18 و 19 سالگی در مناطق عملیاتی "شرق دجله" و "جزیره ام الرصاص" در عملیات‌های بدر و ایذایی والفجر 8 به شهادت رسیدند.

جلایی با بیان اینکه پیکرهای مطهر 2 شهید 25 و 19 ساله مسکن مهر رشت در مناطق عملیاتی ام الرصاص و شرق دجله تفحص شدند خاطرنشان کرد: این شهدای گرانقدر در سال های 1363 و 1365 در عملیات‌های کربلای 4 و بدر به خیل شهدا پیوستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر 111 شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در 39 نقطه از استان گیلان تدفین شده‌اند.

انتهای پیام/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • ۱۲۴ نمایش
  • حماسه نگار ...

تشییع شهید

شهید گمنام

نظرات (۱)

کجایید ای شهیدان خدایی
بلاجویان دشت کربلاییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی