حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

برگزاری نمایشگاه عکس قاب سفید در رشت

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۸ ق.ظ

رئیس اداره هنری بنیاد شهید گیلان:
نمایشگاه عکس "عقد و ازدواج شهدای گیلان" در رشت برگزار می‌شود

رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: نمایشگاه عکسی با عنوان "قاب سفید" ویژه تصاویری از مراسم عقد و ازدواج شهدای گیلانی در رشت برگزار می‌شود.

عزت‌السادات رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: نمایشگاه عکس "قاب سفید" با تصاویری از مراسم عقد و ازدواج شهیدان گیلانی از شنبه 20 آذرماه به‌مدت 5 روز در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ساعت 10 صبح شنبه در سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) افتتاح می‌شود، افزود: آشنایی دانشجویان با سیره و سبک زندگی شهدا، ترویج ازدواج آسان، گسترش فرهنگ ایثار و تبلیغ عفاف و حجاب در جامعه از جمله اهداف برپایی نمایشگاه "قاب سفید" است.

رئیس اداره هنری بنیاد شهید و جانبازان استان گیلان خاطرنشان کرد: 45 تابلوی عکس از دوران ازدواج شهدای گیلانی سال‌های دفاع مقدس با رضایت همسر و خانواده‌های این شهیدان والامقام در نمایشگاه "قاب سفید" به نمایش گذاشته می‌شود.

رشیدی با اشاره به برگزاری مراسم جشن با دعوت از خانواده‌های شهیدان و با حضور مسئولان، اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف همزمان با آغاز هفته وحدت گفت: این مراسم ساعت 9:30 تا 12 روز دوشنبه 22 آذر ماه در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان برپا می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه عکس ویژه مراسم ازدواج شهدا را برای نخستین بار در کشور اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان و کانون دانشجویی، فرهنگی ایثار این دانشگاه دایر می‌شود.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

شهید دفاع مقدس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی