حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

حمله تروریستی در سامرا

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳ ب.ظ

مدیر حج و زیارت گیلان:
شهدا و مجروحان حمله تروریستی سامرا از زائران گیلانی نیستند

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه زائران گیلانی عتبات عالیات در سلامت کامل به‌سر می‌برند، گفت: هیچ کدام از شهدا و مجروحان حمله تروریستی امروز سامرا گیلانی نیستند.

حسن فعال در گفت ‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: در حمله تروریستی صبح امروز در سامرا تعدادی از زائران ایرانی مجروح و شهید شدند که هیچ کدام از آنها از زائران استان گیلان نیستند.

وی با بیان اینکه زائرانی که در محل انفجارهای تروریستی در سامرا حضور داشتند، از کاروان‌های سازمان حج و زیارت نبودند، افزود: به همین دلیل اطلاعات دقیقی از آنان در دست نیست و اسامی و مشخصات کامل مجروحان و شهدای این حادثه تروریستی توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق اعلام می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان گیلان خاطرنشان کرد: در زمان وقوع این حمله انتحاری 9 کاروان زائران اعزامی از طریق سازمان حج و زیارت در سامرا حضور داشتند که همگی به سلامت به کاظمین بازگردانده شدند و شهدا و مجروحان فاجعه امروز همگی از زائران آزاد هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده که صبح یک‌شنبه 16 آبان ماه در محل پارکینگ اتوبوس‌های زائران در سامرا و در مسیر تردد زائران رخ داد 20 نفر شهید و بیش از 30 نفر زخمی شدند که تعدادی از این شهدا و مجروحان ایرانی هستند.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی