حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

فصلنامه "ستارگان درخشان" ویژه "مدافعان حرم گیلان" منتشر شد

محمدرضا صالح فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: شماره 89 فصلنامه ستارگان درخشان با عنوان "مدافع حرم" در هفته دفاع مقدس و در آستانه ماه محرم منتشر شده است.

وی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه‌ها در موضوع مدافعان حرم وظیفه روشنگری دارند، افزود: در آخرین شماره فصلنامه ستارگان درخشان به طرح و تبیین موضوع دفاع از اسلام، مسلمانان و حرم اهل ‌بیت(ع) پرداخته شده است.

مسئول فرهنگی ستاد کنگره شهدای گیلان با اشاره به اینکه دفاع مقدس و جریان مقاومت همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این شماره مطالبی چون زندگینامه و وصیتنامه مدافعان شهید گیلانی، پیام، شعر، دلنوشته، تصاویر و اسنادی درباره این شهیدان سرافراز منتشر شده است.

فخاری تصریح کرد: سخن سردبیر با عنوان "چرا باید یاد شهدای مدافع حرم را زنده نگه داریم"، پیام سردار محمدعلی حق بین، فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان و از فاتحان نبل و الزهراء در سوریه، مصاحبه با همسر شهید امیررضا علیزاده، نخستین شهید مدافع حرم استان گیلان از دیگر مطالب این شماره است.

وی افزود: "کربلای دیگر"، "ما برای شهادت آماده‌ایم"، "عاشورائیان در شام"، "پرچم عاشورا بر فراز کشور ماست" و "کنگره فرشتگان" با نگاهی به برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان در بهار 95 از دیگر عناوین این شماره فصلنامه ستاد کنگره شهدای استان گیلان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصلنامه ستاد کنگره شهدای استان گیلان با عنوان "ستارگان درخشان" به مدیر مسئولی ابراهیم جوادی و سردبیری رضا صالح فخاری منتشر می ‌شود.


انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

شهدای مدافع حرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی