حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

ساخت اپلیکیشن موبایلی"روایت حرم" در گیلان

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ب.ظ

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان در گفت‌وگو با تسنیم:
اپلیکیشن موبایلی"روایت حرم" در گیلان ساخته شد

رئیس ستاد کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان گفت: اپلیکیشن موبایلی "روایت حرم" برای معرفی شهدای مدافع حرم توسط نسل جوان در گیلان ساخته شد.

سرهنگ پاسدار ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: اپلیکیشن موبایلی "روایت حرم" توسط گروهی از جوانان بسیجی گیلان در راستای معرفی و ترویج سیره شهدای مدافع حرم این استان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن در هفته دفاع مقدس رونمایی شده است، افزود: معرفی شهدا، تصاویر، زندگینامه، وصیتنامه و فیلم‌هایی که از شهیدان مدافع حرم استان موجود است با قابلیت بروزرسانی اطلاعات در این نرم افزار قرار دارد.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: ارسال و بارگذاری مطلب، سند، عکس و فیلم جدید درباره شهیدان مدافع حرم گیلان توسط مخاطبان از ویژگی‌های اپلیکیشن موبایلی "روایت حرم" است.

جوادی اطلاع رسانی جدیدترین اخبار امنیتی و دفاعی منطقه از منابع معتبر و خبرگزاری‌های رسمی را از دیگر بخش‌های این اپلیکیشن موبایلی اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد کنگره شهدای گیلان به آدرس 8000ghahraman.ir این نرم افزار را دانلود کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهیدان به‌ویژه شهیدان 8 سال دفاع مقدس گفت: سپاه قدس گیلان به‌مناسبت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی از جمله نمایش "فصل شیدایی" را برگزار کرده است.

رئیس ستاد کنگره 8 هزار شهید گیلان از بازسازی عملیات افتخارآفرین کربلای 5 در یکی از سکانس‌های این تئاتر میدانی در سه روز اول هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه ملی و فرهنگی با استقبال بسیار خوب به‌ویژه از سوی جوانان مواجه شد به‌نحوی که در بعضی شب‌ها بیش از 10 هزار بازدیدکننده داشت.

جوادی به برگزاری یادواره‌های شهدا و پیاده روی خانوادگی در 16شهرستان و 18 ناحیه سپاه استان گیلان اشاره کرد و گفت: مراسم نکوداشت فرماندهان دفاع مقدس در سالروز شهادت سرداران اسلام، شهیدان فلاحی، فکوری، کلاهدوز و جهان آرا در 12 شهرستان توسط بسیج پیشکسوتان استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: تمام اقشار 21 گانه بسیج همچون قشر دانش آموزی، دانشجویی، بسیج جامعه زنان، بسیج سازندگی، بسیج جامعه پزشکان و سایر اقشار با اجرای برنامه‌های گوناگون در بزرگداشت هفته دفاع مقدس مشارکت داشته‌اند.

رئیس ستاد کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه جنگ به‌عنوان یک پدیده مخرب در ابتدای سال‌های انقلاب اسلامی بر کشور ما تحمیل شد، افزود: هرساله با گرامیداشت سالروز آغاز دفاع مقدس از 8 سال مقاومت، ایثار و پایداری ملت حماسه آفرین ایران اسلامی یاد می‌کنیم.

جوادی با اشاره به اینکه آغاز جنگ تحمیلی در کشور ما با ابتدای فرهنگ ایثار و شهادت و استکبارستیزی همراه شد، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس سرمایه جهاد و شهادت را به ملت ایران بخشید و شهیدان سرافرازی که مقاومت و پایمردی تا پای جان را به ما یاد دادند.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

شهدای مدافع حرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی