حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

برگزاری جشنواره استانی اذان در رشت

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

جشنواره استانی اذان در رشت برگزار می‌شود

محمدرضا داوطلب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: نخستین جشنواره استانی اذان ویژه فرزندان پسر ایثارگران، مهرماه امسال در مرکز فرهنگی شاهد و ایثار رشت برگزار می‌شود.

معاون بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه این جشنواره با حضور فرزندان 12 تا 23 سال ایثارگران گیلان برپا می‌شود، افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره اذان تا پایان شهریورماه فرصت دارند به دبیرخانه قرآن و معارف اسلامی بنیاد شهید استان مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین بار در کشور به‌صورت پایلوت در این استان برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: جشنواره استانی اذان روز دوشنبه 12 مهرماه 95 همزمان با آغاز هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اعلام کرد: در پایان این جشنواره یک روزه در مرکز فرهنگی شاهد و ایثار واقع در خیابان 95 گلسار رشت به نفرات اول تا سوم رشته اذان جشنواره جوایزی اهدا می‌شود.


انتهای پیام /

  • حماسه نگار ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی