حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

برگزاری همایش بزرگ آزادگان گیلانی

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ب.ظ

معاون بنیاد شهید گیلان:
همایش بزرگ آزادگان گیلانی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: همایش بزرگ آزادگان سرافراز گیلانی در سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی امشب در لنگرود برگزار می‌شود.

محمدرضا داوطلب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: به‌مناسبت فرارسیدن 26 مرداد ماه مصادف با سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی، همایش بزرگ استانی با حضور همه آزادگان سرافراز استان امشب در چمخاله شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

وی با پاسداشت صبر و استقامت آزادگان غیور دوران دفاع مقدس افزود: 2650 آزاده سرافراز گیلانی در مراسمی با حضور رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس و مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل می‌شوند.

معاون بنیاد شهید گیلان بیست و ششمین سالگرد ورود آزادگان به خاک میهن را گرامیداشت و تأکید کرد: تکریم و تجلیل آزادگان قهرمان که با صبر و ایمان در حفظ دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی حماسه آفریدند، وظیفه‌ای همگانی است.

داوطلب با اشاره به اینکه بیشتر آزادگان استان گیلان به‌دلیل شکنجه و سختی ‌های دوران اسارت، جانباز نیز هستند، خاطرنشان کرد: مصطفی موذن، کوچکترین آزاده گیلانی متولد 1354 از شهرستان رودسر است که در سال 1367 به اسارت نیروهای دشمن درآمد و بعد از 2 سال و 2 ماه به میهن بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان گیلان از 6 ماه تا 11 سال اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعثی را با صبر، پایداری و ایمان راسخ خود در تاریخ دفاع مقدس ثبت کردند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان دیدار با آزادگان استان در منزل در قالب طرح سپاس، تبلیغات محیطی، برگزاری جشن و احیای ورود نمادین آزادگان را از دیگر برنامه‌های این بنیاد در بزرگداشت سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی اعلام کرد.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی