حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

برگزاری باشکوه کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

مدیرکل صدا و سیمای گیلان:
"جریان‌سازی دقیق رسانه‌ای" برگزاری باشکوه کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان را رقم زد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: این مرکز با تهیه و پخش ۴هزار و ۸۵۸ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در اطلاع‌رسانی و تبلیغات به هنگام نخستین کنگره ملی ۸هزار شهید استان گیلان نقش بسزایی ایفا کرد.

علی طلوعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز گیلان دو مسئولیت و تعهد مستقیم برنامه‌سازی و پوشش فعالیت‌های فاخر کمیته‌های 18گانه کنگره را عهده‌دار بود که این اقدامات در برگزاری کنگره تاثیر ویژه داشت.

وی با بیان اینکه شکوه مراسم بر ایجاد حساسیت درباره نقش شهدای گیلانی در دفاع مقدس تأثیر داشته است، افزود: از آذرماه سال 1394 ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی "تا کنگره" در ابتدا، هفته‌ای یک بار، سپس هفته‌ای سه بار و با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره هر روز به شکل مجله اطلاع‌رسانی خبری، جلسات، مصاحبه‌ها، کارهای هنری و تبلیغات فرهنگی انجام شده درباره شهدا را بر عهده داشت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره ملی 8 هزار گیلان خاطرنشان کرد: رسانه استانی با راه‌اندازی رادیو کنگره به صورت 24 ساعته در ایام برگزاری کنگره و برقراری ارتباط زنده با 16 شبکه رادیویی ملی و استانی به‌صورت ویژه به این موضوع پرداخت.

طلوعی به تولید و پخش برنامه‌های سیمای مرکز گیلان در راستای کنگره ملی شهدای استان اشاره کرد و گفت: حوزه سیما علاوه بر تولید و پخش ویژه برنامه "تا کنگره" و برنامه‌های مختلف دیگر، فعالیت رسانه‌ای خود را از آذرماه سال گذشته آغاز کرد و از ابتدای امسال تمامی برنامه‌ها با رویکرد خاص، فضاسازی مناسبی را برای برگزاری کنگره ایجاد کردند.

وی راه‌اندازی تلویزیون کنگره یک روز قبل از مراسم و پخش زنده مراسم اصلی کنگره و پوشش و پخش مراسم از شبکه‌های ملی به‌ویژه شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، شبکه قرآن و شبکه خبر را از دیگر اقدامات شبکه باران در بخش فضاسازی برنامه‌های کنگره ملی شهدای گیلان اعلام کرد.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان افزود: تولید 2 تله فیلم با موضوع نقش سرداران و رزمندگان دفاع مقدس، ساخت 4 مستند فاخر از عملیات‌هایی که رزمندگان گیلانی در آن نقش اساسی داشتند، تولید 10 موسیقی تصویری در واحد موسیقی، چندین وله گرافیکی و لوگوهای خاص، ساخت 5کلیپ و همچنین مستند "زمانی برای زندگی" که در روز اجلاسیه اصلی کنگره از شبکه تهران پخش شد از جمله تولیدات و اقدامات شبکه باران در راستای کنگره ملی 8هزار شهید گیلان بود.

طلوعی با بیان اینکه تیزر مراسم اختتامیه از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری روی آنتن رفت، گفت: در حوزه خبر نیز از آذرماه سال 94 با پخش 3 گفت‌‌وگوی ویژه و 12 گزارش خبری و در طول برگزاری کنگره با ارسال و پخش 8 گزارش از بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری و بین المللی، خبر فعالیت‌های کنگره انعکاس داده شد.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی