حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

کتاب "نامه ای به یک شهید" منتشر می شود

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ب.ظ

مسئول فرهنگی ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان:
۲۷۲ اثر در گیلان برای شرکت در مسابقه "نامه‌ای به یک شهید" جمع‌آوری شد

مسئول فرهنگی ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان گفت: ۲۷۲ نفر در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان با ارسال نامه و دلنوشته‌هایی خطاب به یک شهید گیلانی در مسابقه "نامه ای به یک شهید" شرکت کردند.

محمدرضا صالح فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: این آثار پس از فراخوان مسابقه در زمستان 94 از دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، دانش ‌آموزان مقطع دبیرستان و پایگاه‌‌های مقاومت محله‌های استان گیلان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه 8 نامه‌‌ برگزیده با حضور نویسندگان در همایش ارائه و به صاحبان آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌‌شود، افزود: نامه‌های گردآوری شده با موضوع نامه‌ای خطاب به یک شهید گیلانی با نام شهید مورد نظر و با توجه به زندگینامه شهید توسط اکرم رحمانی در کتابی با عنوان "نامه ای به یک شهید" نگارش و منتشر می‌شود.

مسئول فرهنگی ستاد کنگره 8000 شهید گیلان خاطرنشان کرد: نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان 11 تا 14 اردیبهشت ماه در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استان گیلان دارای 8 هزار شهید، 22 هزار جانباز و 2 هزار و 700 آزاده است.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

دفاع مقدس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی