حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

اردوهای راهیان نور ویژه نوروز

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان:
بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی به اردوهای راهیان نور ویژه نوروز اعزام شدند

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار گیلانی در ایام نوروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند،گفت: اردوهای راهیان نور عمومی و محلات ویژه نوروز ۹۵ از ۲۵ اسفند ماه ۹۴ آغاز شد و تا ۲۰ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

سرهنگ عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: اعزام زائران راهیان نور ویژه ایام نوروز به مناطق عملیاتی هورالعظیم، فکه، اروندکنار، دهلاویه، طلائیه، هویزه، شلمچه، چزابه، خرمشهر، آبادان و سایر زیارتگاه‌های دفاع مقدس جنوب کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام بیش از 3 هزار زائر گیلانی دیگر به این مناطق تا 10 روز آینده پیش‌بینی می‌شود، افزود: علاوه بر راویان دفاع مقدس و روحانیان و طلاب مبلغ در کاروان‌های راهیان نور، حدود 300 نفر از خادمان شهدا در سرزمین‌های نور به زائران گیلانی سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بیش از 33 هزار نفر از مردم و اقشار مختلف بسیج این استان سال 94 از مناطق عملیاتی کشور بازدید کردند، گفت: 19 هزار نفر از این زائران شامل دانش آموزان و دانشجویان دختر و پسر گیلانی و 14 هزار نفر نیز از اقشار مختلف بسیج و مردم بودند که سال گذشته در قالب کاروان‌های راهیان نور از گیلان به مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدای غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ بایرامی همچنین از حضور زائران گیلانی در یادمان شهدای هویزه در لحظه تحویل سال خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم ویژه تحویل سال نو در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان و با گرامیداشت یاد این شهیدان با حضور حدود 2 هزار زائر گیلانی در مزار شهدای هویزه برگزار شد.

وی به افزایش استقبال زائران گیلانی از اردوهای راهیان نور در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه ایثار و ایستادگی و آشنایی با گفتمان جهاد و شهادت از اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور است.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

دفاع مقدس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی