حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

همایش پیاده‌روی خانوادگی

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به‌مناسبت هفته بزرگداشت شهدا روز جمعه ۲۱ اسفند ماه در رشت برگزار می‌شود.

ابراهیم طاهرنژاد در گفت‌‌وگو با خبرنگار  تسنیم در رشت، اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی همچنین در راستای نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان است و ساعت 8 صبح جمعه 21 اسفند، از میدان شهدای ذهاب‌(شهرداری) تا گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تجدید میثاق با شهدای ایران اسلامی از اهداف برگزاری این همایش است، افزود: حضور در همایش پیاده‌روی خانوادگی برای عموم آزاد است و به شرکت کنندگان آن ده ها جایزه نفیس و ارزنده مادی و معنوی به قید قرعه تعلق می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با اشاره به اینکه 22 اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) و روز شهدا است گفت: 15 تا 22 اسفند ماه به همین مناسبت هفته بزرگداشت شهدا نام‌گذاری شده است و هر ساله در این ایام برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اجرا می‌شود.

طاهرنژاد به برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر همایش پیاده‌روی خانوادگی، بیعت و تجدید میثاق با شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان، عیادت از خانواده‌‌های شهدا، تجلیل از خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران کارمند بازنشسته از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برپایی نمایشگاه "کلک شیدایی" با آثار و دستاوردهای هنری، ادبی شهدای گیلانی و کاشت  8 هزار اصله نهال به نیت 8 هزار شهید استان در هفته بزرگداشت شهدا خبر داد و افزود: استان گیلان دارای 8 هزار شهید، 22 هزار جانباز، 2 هزار و 700 آزاده است.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی