حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

سردار شهید احمدیان دیلمی

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ب.ظ

پیکر مطهر مادر سردار شهید احمدیان دیلمی در جوار فرزندش آرام گرفت

پیکر مطهر مادر سردار شهید حمید احمدیان دیلمی در گلزار شهدای سیاهکل در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،  پیکر مادر سردار شهید حمید احمدیان دیلمی، امروز با حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان سیاهکل و مسئولان این شهرستان از روبروی سپاه پاسداران سیاهکل تا گلزار شهدا در بقعه برفجان تشییع شد و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

مرحومه محترم طالبی، مادر شهید حمید احمدیان دیلمی فرمانده سپاه کوار شیراز در دوران دفاع مقدس، در سن 89 سالگی به علت کهولت سن در منزل خود دعوت حق را لبیک گفت.

سردار شهید حمید احمدیان دیلمی متولد 14 آذر ماه 1335 در سیاهکل، از فرماندهان جوان و شجاع سال‌های دفاع مقدس بود که در تاریخ 15 اردیبهشت ماه 1361 در سن 26 سالگی در جبهه دارخوین در عملیات بیت المقدس بر اثر اصابت خمپاره دشمن به فیض شهادت رسید.

در فرازی از وصیت نامه شهید احمدیان خطاب به پدر و مادرش آمده است: به تو پدر و مادر می‌گویم که شکر خدا را به‌جای آورید که توانسته اید کسی را در این مسیر به پیشگاه حق تعالی تقدیم دارید؛ نمی‌گویم پس از شهادتم گریه نکنید ولی گریه‌تان از روی شوق باشد زیرا اگر خدای ناکرده از روی ناراحتی گریه کنید دشمنان شاد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین احمدیان دیلمی، پدر سردار شهید حمید احمدیان پیش از این در سال 74 بدرود حیات گفت.

انتهای پیام/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی