حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

مستند ثناگویان یار

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ

دبیر کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان خبر داد
ساخت مستند" ثناگویان یار" بر اساس زندگی شهید هادی ثنایی مقدم

دبیر نخستین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان گفت: مستند ثناگویان یار بر اساس زندگی شهید هادی ثنایی مقدم شهید نوجوان لنگرودی در ستاد کنگره شهدای استان گیلان در دست ساخت است.

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه مستند ثناگویان یار بر اساس زندگی شهید هادی ثنایی مقدم، شهید نوجوان لنگرودی در ستاد کنگره شهدای استان گیلان در دست ساخت است اظهار داشت: این مستند 30دقیقه‌ای به بخش‌هایی از زندگی، خاطرات و فعالیت‌های شهید ثنایی مقدم می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه در تولید این اثر از منابع آرشیوی مانند عکس، فیلم، موسیقی و دیگر آثار شهید استفاده می‌شود افزود: تصویربرداری از این پروژه در مراحل پایانی است و کار ساخت این مستند از امروز وارد مرحله تدوین می‌شود.

رئیس ستاد کنگره 8000 شهید استان گیلان با اشاره به اینکه مستند ثناگویان یار در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8000 شهید گیلان تهیه و تولید می‌شود، گفت: پیمان نامدار، فاطمه صدرا، آرش کرباسی، علی حقگو، سهیل یوسفی، مصطفی فرد و نسیم شاه چشمه از عوامل و دست اندرکاران ساخت این مستند هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهید هادی ثنایی مقدم نوجوان بسیجی لنگرودی است که تصویر شهادتش بر روی دیوار اتاق مقام معظم رهبری قرار دارد؛ این شهید 14 ساله 23 دی ماه 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید اما پیکر مطهرش هیچ وقت به زادگاهش بازنگشت.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

شهید دفاع مقدس

شهید هادی ثنایی مقدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی