حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

مسابقه عکس شور حضور

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:
برگزاری مسابقه عکس شور حضور در گیلان

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان گفت: مسابقه عکس شور حضور با موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس در این استان برگزار می‌شود.

محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: این مسابقه در راستای برگزاری کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان و با هدف به تصویر کشیدن و پاسداشت حضور پرشور و حماسی مردم در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در مسابقه عکس شور حضور محدودیت سنی نداشته و برای عموم آزاد است، افزود: هر فرد می‌تواند با ارسال 10عکس درباره موضوعات تعیین شده که با دوربین دیجیتال یا گوشی موبایل ثبت شد، در این مسابقه شرکت کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان به نحوه ارسال آثار برای شرکت در مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه باید فایلJPG عکس‌ها همراه با مشخصات کامل خود را به پست الکترونیکی Basij.Resane.Gilan@chmail.ir ارسال کنند و تصاویر چاپ شده در کاغذ A4 و با کیفیت گلاسه را به نشانی رشت، میدان یخسازی، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصان، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان بفرستند.

جعفری آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس شور حضور را 20 اسفند ماه اعلام و خاطرنشان کرد: پس از انجام مراحل داوری از 10 عکاس برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس قدردانی می‌شود و عکس‌های برتر این مسابقه همزمان با برپایی نخستین کنگره ملی 8000 شهید گیلان در اردیبهشت 95 در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

  • حماسه نگار ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی