حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

حماسه نگار

دفاع همچنان باقی است

طبقه بندی موضوعی

تشییع پیکر شهید حامد کوچک زاده

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ب.ظ

پیکر شهید مدافع حرم در رشت تشییع شد

پیکر مطهر شهید مهدی کوچک‌زاده، شهید مدافع حرم استان گیلان صبح امروز در رشت تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم تشییع پیکر پاک شهید کوچک‌زاده صبح امروز با حضور مسئولان، خانواده‌‌های شهدا و مردم ولایتمدار گیلان از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت و در مسیر خیابان رسالت، خیابان فلسطین، سه راه پاستوریزه تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

پیکر این شهید بزرگوار پس از اقامه نماز در گلزار شهدای تازه آباد رشت در کنار همرزمانش شهید اسماعیل سیرت‌نیا و شهید سجاد طاهرنیا، از شهدای گیلانی مدافع حرم اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد.

مراسم وداع با شهید مهدی کوچک‌زاده شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) رشت با حضور پرشور جوانان مؤمن و مردم شهیدپرور و مسئولان استان برگزار شد.

این شهید والامقام از مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود که 13 بهمن ماه در مأموریت مستشاری در سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل آمد.

شهید مهدی(حامد) کوچک‌زاده، متولد 1361 و از فعالان فرهنگی و مذهبی استان گیلان و دانش آموخته رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی بود.

از این شهید دو فرزند دختر 2 و 6 ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی